Trevlig Lucia

13 december 2012 § Lämna en kommentar

Alldeles snart ska jag få fara på dagis och se på alla goa tomtar och lucior. Nu börjar det kännas att det är nära till julafton. Jag hoppas verkligen att vår lilla son klämmer i allt vad han orkar på sången idag, för som han har gått och tränat hemma 🙂 Jaja skulle visa er lite kort idag, blev några till julkort, åsså slänger jag med ett tack-kort oxå. Ha en trevlig lucia!!

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

Men nu tror jag att jag har kortat färdigt för ett tag framöver 😛 Kram

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Trevlig LuciaMilou´s scraphörna.

Meta

